من میخوام از عشق بگم....
نوشته شده توسط : ALIREZA

من میخوام از عشق بگم.... از عشق و تنها از عشق و عاشقی.... عشق اگه قابل تجزیه باشه دو قسمته.... یکیشون عاشق و اون یکی معشوق میشه....اگه دختر باشه بهش میگن معشوقه. اگه پسر باشه میشه معشوق... ولی هیچ قسمت کردن دیگه ای اصلا نداره. عشق زمینی و اسمونی هست .... ولی همین عشق زمینی دیگه هرگز نباید تیکه پاره اش بکنیم.....پاک و ناپاک نداره....تو منو از ته دل دوستم داری.... من تو به همه وجو د خود دوستت دارم.....هر کسی میخواد بگه چیزی بگه کم بکنه یا زیادی اضافه تر .... من نمیگم اشکال داره..... ایراد داره... هر کسی یک نظری توی دلش برای عشق ... توی دلش داره ولی... من میگم این نهایت دوست داشتن و علاقه اسم داره و اسمش عشق هست....پاک و ناپاک نداره.... یک کسی عاشقمه .... بمن میگه بیا پیشم بمون.... تا که عشقبازی کنیم....هر چی که شکل منو صورت و اندام مارو میپوشونه کنار بذاریم و فقط ....توی این خونه تو باشی و من باشم و خدا باشه.... تورو من بغل کنم.... منو تو بغل کنی ...بدن ما دوتا..... بدون مانعی بچسبه به اندام هم.....لبابون روی روی لب اون یکی باشه.سینمون روی سینه های هم باشه.پاهامون قفل بشه توی پاهای من و تو .... دستامون بدور گردن باشه و همدیگرو فشار بدیم بهمدیگه....توی بغل همدیگه باشیم..... غلط بزنیم..... بهم بگیم دوستت دارم....دوستت دارم..... تو یکی بزرگتری ..... چند سالته ؟ بیست سالته؟ سی سالته ؟ من یکی کمترم از تو ..... پونزده شونزده سالمه..... چه فرق داره؟ تو میخوای ما دوتایی عاشق همدیگه باشیم.... من میخوام تو قلب تو جای منو خالی کنی..... فقط منو تو قلب تو راه بدی....هر کاری با من کنی برای من نهایت لذتشه.... دستتو به مهره های کمر من بکشی .... یک کمی پایین تر و بالاترش دست بکشی .....خستگیمو در کنی..... خیری بشی تو چشم من .... بمن بگی دوستت دارم..... عاشقتم.....وقتی که بیفتی روی من فشار بدی این تنمو ..... لبامو مک بزنی بهم بگی چه داغ و دوست داشتنیه .... همین برای من ..... خیلی خوبه.... کافیه.....هر کی هر چی که میخواد بگه برام فرق نداره.... عشق من و تو .... پاک و پاک و پاکتره ..... تا وقتیکه دست یکی نخورده به این تن من.... یا که تو خیانتی نکرده باشی نرفته باشی به سراغ اون یکی.... اونکه عاشق منه .... تا با منه .... نمیتونه خیانتی کرده باشه.... خیانتش اون وقتیه که رهام کنه بره جایی دیگه ...کسی دیگه ...به اون بگه دوستت دارم .....ولی این محاله که رهام کنه ....احه اون هر چی بخواد.....هر چی بخواد .... میگم که باشه عزیزم..... حتی نخواد خودم میگم بیا تا لذت ببری ....اخه منم عاشقتم دوست دارم .... عشق ناپاک نداریم..... تا وقتی که دوتا باشیم.... ناپاک مال اون وقتاییه که شخص سومی بیاد ... یا منو یا تورو ز هم دور بکنه.... یا بکنه .... یا که بگه بیا خیانت بکنیم....




:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1390/1/27/6 - - گفته است :
سلام وبلاگت قشنگ ولی تو دوستی با من کم میاری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: